یادداشت
گفتگو و گزارش

بازرسان وزارت بهداشت در یاسوج/ جذب پزشک خانواده و ماما زیر ذره‌بین بازرسان وزارت بهداشت

بازرسان وزارت بهداشت در یاسوج/ جذب پزشک خانواده و ماما زیر ذره‌بین بازرسان وزارت بهداشت

بازرسان ویژه وزارت بهداشت و درمان برای بررسی برخی از تخلفاتی که در دوران ریاست قبلی علوم پزشکی استان اتفاق افتاده است به صورت سرزده به یاسوج سفر کردند.

به گزارش افتونیوز، منابع مطلع به ما گفتند که حضور این بازرسان ویژه برای بررسی در خصوص جذب احتمالا غیرقانونی و مازاد پزشک خانواده و ماما در دوران ریاست قبلی صورت گرفته است.

این بازرسان با حضور سرزده در معاونت مربوط که متولی جذب پزشک خانواده و ماما بوده، به بررسی میدانی این موضوع پرداختند و گزارش خود را به وزیر ارایه می دهند.

با جذب نیروهای مازاد پزشک و ماما در دوران ریاست سابق دانشگاه، دو برابر رقم اعلام شده به دانشگاه و وزارت هزینه تحمیل شده است در حالی که مطالبات پزشکان خانواده که سالها در دانشگاه فعالیت می کنند بیش از ۲۰ ماه است که پرداخت نشده است.

گفته می شود با اعمال نظر برخی افراد، بازرسان در این سفر سرزده که خواهان دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بودند موفق به این کار نشدند!

به نظر می رسد یکی از اولویتهای وزیر بهداشت و درمان مبارزه جدی با فساد و سو استفاده در وزارت خانه و زیرمحموعه است.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 استاد دانشگاه 1398/4/26 17:28:37

    جذب نیروی پزشک خانواده از سال ۸۴ تا کنون بوده و طبق نیاز برای مناطق محروم بوده و اصلا بازرسی در کار نبوده یه پایش ساده که از همه دانشگاهها انجام میشه. چرا در استان ما همه چیز را شلوغ می کنند و عینک بد بینی دارند.

    پاسخ
  • 2 یک سی سختی 1398/4/26 15:40:7

    سلام جذب پزشک خانواده توسط معاون بهداشتی انجام میگرفت و ارتباطی به رییس دانشگاه ندارد . و خمچنان این جذب بدون ضابطه همین الان هم ادامه دارد و در ماه گدَشته بالای هفت نفر جدید بدون ضابطه جذب شدند

    پاسخ
  • 3 کارشناس 1398/4/26 9:46:47

    متاسفانه ایلامی و تیم مدیریتش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را نابود کردند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها