یادداشت
گفتگو و گزارش

دیودیده: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان از فردا آغاز می‌شود

دیودیده: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان از فردا آغاز می‌شود

رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از بیستم شهریور اغاز و تا دهم مهر ماه ادامه دارد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با اعلام این خبر افزود: در طرح نظارتی لزوما بازرسی از واحدهای پوشاک، لوازم التحریر، کیف و کفش، تولیدی پوشاک مدارس در اولویت بوده و روزانه این واحدها را رصد می‌کنیم.

وی افزود: عرضه کالای قاچاق، گرانفروشی، عدم ارائه صورتحساب، عدم درج قیمت از جمله تخلفاتی است که بازرسان ما در این طرح به آن توجه ویژه دارند.

رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری گشت های ویژه با دستگاههای نظارتی بویژه تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: تا پایان طرح روزانه این گشت های مشترک دایر بوده و در صورت امکان رسیدگی به پروندهای گشت، در همان ساعت صورت می‌گیرد و برای متخلفین حکم صادر می‌شود.

دیودیده ادامه داد: تعداد ۳۸ بازرس سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق های اصناف بصورت مستمر بر بازار نظارت داشته و برای متخلفین احتمالی پرونده تخلف صنفی تشکیل می دهند.

وی در پایان از فعال بودن شبانه روزی سامانه ۱۲۴پاسخگویی به شکایات مردمی اشاره داشت و گفت:چنانچه هم استانی های عزیز تخلفی در بازار مشاهده کردند میتوانند از این طریق گزارش دهند و بازرسان ما در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها