-
از نقد تا اقدام؛حلقه گمشده مدیریت در چرام
حسن کریمی -
تفنگ و فرهنگ
حافظ یعقوبی -
شهامت اهل واسطه گری و فریبکاری نیست
موسی اخلاقینسب -
«غلامرضا پناه» از دریچه روانشناسی رهبری؛ تحلیل یک مدیر تحولآفرین با تکیه بر نظریههای سرمایه
عنایت شیخی -
مردم آزاری با قولهای ورشکسته دولتها و مدارس غیرانتفاعی
پیام واحد -
رشد بی رویه و بی ضابطه مدارس غیر انتفاعی
رضا حیدری -
موحد، تناقضات بین عمل و جایگاه نمایندگی مردم
علی صاحبی -
حملات به بهرامی؛ ناآگاهی یا انتقامجویی سیاسی؟
یادداشت مخاطبان -
آقای بهرامی! جوان کهگیلویه و بویراحمدی کمفرصت است، نه کمهنر
بویار پارسه -
از همدلی تا امید آفرینی؛ روایت هفته دولت ۱۴۰۴ در کهگیلویه وبویراحمد
ادریس کشاورز
راهاندازی سامانه یکپارچه خدمات مشترکین آب وفاضلاب در سطح استان/ تعداد مشترکین آبفا رکورد زد

میزان افزایش تعداد مشترکانبا تقویت و توسعه زیرساختهای آب و فاضلاب محقق شد.
معاون آبفای کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۵۷ درصدی تعداد مشترکین فاضلاب و افزایش ۳۲ درصدی مشترکان این شرکت طی چهار سال اخیر خبر داد.
به گزارش افتونیوز، علی حسینی صبح امروز در جمع معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره تلاشهای صورت گرفته طی چهار سال اخیر جهت بهبود خدمات به مشترکین آب و فاضلاب استان اظهار کرد: طی این مدت و با فعالیتها و برنامهریزی های انجام گرفته شاهد افزایش ۳۲ درصدی تعداد مشترکین آب و افزایش ۵۷ درصدی مشترکین فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای اقماری استان بودهایم.
معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان این میزان افزایش تعداد مشترکان را در مقایسه را از زمان تاسیس شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد بی نظیر دانست و گفت: این مهم با تقویت و توسعه زیرساختهای آب و فاضلاب محقق شد.
حسینی از اخذ مجوزهای قانونی تبصره ۳ حق انشعاب آب و فاضلاب و اخذ مجوزهای قانونی ماده ۷ آب بهاء برای کلیه شهرهای استان به عنوان دیگر فعالیت های اثر بخش معاونت امور مشترکین آبفای کهگیلویه و بویراحمد نام برد و گفت: با رایزنیهای مداوم و مکرر با اعضای شورای شهرهای استان این موضوع نیز به تحقق پیوست و شهروندان از مزایای آن بهره خواهند برد.
معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از راهاندازی سامانه یکپارچه خدمات مشترکین در سطح استان خبر داد و گفت: علاوه بر انجام این کار، تحت وب نمودن خدمات فروش انشعاب آب و فاضلاب به مشترکین از گام های موثر و مثبتی بود که به نوبه خود باعث افزایش کمی و کیفی خدمات راسانی به مشترکین آب و فاضلاب گردیده است.
معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان این میزان افزایش تعداد مشترکان را در مقایسه را از زمان تاسیس شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد بی نظیر دانست و گفت: این مهم با تقویت و توسعه زیرساختهای آب و فاضلاب محقق شد.
حسینی از اخذ مجوزهای قانونی تبصره ۳ حق انشعاب آب و فاضلاب و اخذ مجوزهای قانونی ماده ۷ آب بهاء برای کلیه شهرهای استان به عنوان دیگر فعالیت های اثر بخش معاونت امور مشترکین آبفای کهگیلویه و بویراحمد نام برد و گفت: با رایزنیهای مداوم و مکرر با اعضای شورای شهرهای استان این موضوع نیز به تحقق پیوست و شهروندان از مزایای آن بهره خواهند برد.
معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از راهاندازی سامانه یکپارچه خدمات مشترکین در سطح استان خبر داد و گفت: علاوه بر انجام این کار، تحت وب نمودن خدمات فروش انشعاب آب و فاضلاب به مشترکین از گام های موثر و مثبتی بود که به نوبه خود باعث افزایش کمی و کیفی خدمات راسانی به مشترکین آب و فاضلاب گردیده است.
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
- 1 هفت هزار تن بذر اصلاحشده برای کشت پاییزه در کهگیلویه و بویراحمد تامین شد
- 2 ۹ درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد سالمند است
- 3 رشد ۶ برابری کشفیات ماینرهای غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد
- 4 قاچاقچی لوازم دندانپزشکی و موبایل در یاسوج نقره داغ شد
- 5 خرید و ذخیرهسازی گندم در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۶۰ درصد کاهش یافت
- 6 معاون جدید پیشگیری از جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
- 7 تقدیر و تشکر خانواده «شهید ایزدپناه» از ابراز همدردی مردم
- 8 متلاشی شدن باند حفاری غیرمجاز در یاسوج/ یک تبعه بیگانه دستگیر شد
-
پیشرفت طرح پلیاتیلن سنگین شرکت صنایع پلیمر گچساران به مرز ۵۰ درصد رسید/ آمار اشتغال در این طرح از ۸۰۰ نفر عبور کرد
-
مهر تایید قلعهنوعی بر عملکرد فوتبالیست هماستانی/ «کسری طاهری» به تیم ملی فوتبال دعوت شد
-
فاصله توسعه ای گچساران با کهگیلویه؛ مدیریت زنان یا فاصله بین دو طرز تفکر؟
-
شلیک به زندگی در مراسم شادی/ تیراندازی حین یک عروسی کشته و زخمی برجای گذاشت
-
سیمان سفید تنگ سپو؛ پروژهای ۱۸ ساله که در حسرت تحقق ماند
-
شکار غیرمجاز شبانه با سگهای آموزشدیده در کهگیلویه و بویراحمد
-
وزیر میراث فرهنگی/تفویض اختیار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به استاندار
-
مطالبه عجیب موحد از وزیر میراث فرهنگی/ منجی کهگیلویه باشید!
-
مدیران اینستاگرامی؛ خدمت یا نمایش؟
-
ذبح منافع عمومی به جای منافع شخصی/ مدافعین معاون استاندار دنبال چه چیزی هستند؟
نظرات ارسالی 1 نظر
با سلام کاش مدیران آبفا فکری هم به حال سیستم ادراری و تکریم ارباب رجوع در ادراره آب و فاضلاب بویراحمدمی کردند .هرکسی به محض ورود شاهد برخود خشن و جو متشنج اداره می شود کارمندان پرخاشگر و بدور از شان یک پرسنل اداری ومردمی که دهها بار باید سؤالی را بپرسند شاید جوابی بگیرند و به اصلاح کارشناسانی که مردم باید دنبالشان بدوند تا شاید کارشان انجام شود .مگر نه اینکه همین مشترکین باید امتیاز گاز و یا برق هم بگیرند چرا اونجا اینچنین نیست. ...مدیران اگر به حقوق مردم اعتقاد دارند همینجا پاسخی دهند.
پاسخ